نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    گر ما صد مرتبه باهوش تر و چيز فهم تر از اين بوديم دنيايي که به نظر ما مي رسد چندان شباهتي به...

    گر ما صد مرتبه باهوش تر و چيز فهم تر از اين بوديم دنيايي که به نظر ما مي رسد چندان شباهتي به دنياي کنوني نداشت و اگر هزار مرتبه از اين چيز فهم تر بوديم تفاوت دنيايي که به نظرمان مي رسيد با اين دنيا زياد تر مي شد. زيرا دنيا جز خود ما و جز آنچه در خود مي بينيم و از خود مي فهميم چيز ديگري است...
  2. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/387984-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D9%86%D...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/387984-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C/page6
  3. mehrdad2012

    امروز به داداشت محل نمی ذاری ؟؟؟؟ من برم ؟؟؟؟ مثل اینکه ناراختی .

    امروز به داداشت محل نمی ذاری ؟؟؟؟ من برم ؟؟؟؟ مثل اینکه ناراختی .
  4. mehrdad2012

    باشه . من ساعت 17 به بعد میام . در پناه حق باشی .

    باشه . من ساعت 17 به بعد میام . در پناه حق باشی .
  5. mehrdad2012

    کجایی آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟ نیستی ؟؟؟؟

    کجایی آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟ نیستی ؟؟؟؟
  6. mehrdad2012

    پروردگارا داده هایت ، نداده هایت ، گرفته هایت را شکر می گویم چون داده هایت نعمت ، نداده هایت...

    پروردگارا داده هایت ، نداده هایت ، گرفته هایت را شکر می گویم چون داده هایت نعمت ، نداده هایت حکمت و گرفته هایت امتحان است . [IMG] یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد دل کسی را که تنها دل من ، دل نیست .
  7. mehrdad2012

    سلام . هیچی . ببخشید مثل اینکه الان حسابی عصبانی هستی ؟؟؟؟:D خو همین طوری زدم ببینم واکنشت چیه ؟؟؟

    سلام . هیچی . ببخشید مثل اینکه الان حسابی عصبانی هستی ؟؟؟؟:D خو همین طوری زدم ببینم واکنشت چیه ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    مبارزه خنده دار در تكواندو!!!!

    :biggrin::w15: ایول داداش .
  9. mehrdad2012

    مبارزه خنده دار در تكواندو!!!!

    :biggrin::w15: ایول داداش .
  10. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    آجی شیما از خودمونه . مگه نه آجی ؟؟؟؟؟
  11. mehrdad2012

    :razz:

    :razz:
  12. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    نه در یه سطح هستن . دوستان همه شاهد هستن .
  13. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    سلام داداشی . خوبم . توخوبی ؟؟؟؟ کدوم اجیت را میگی ؟؟؟؟؟؟؟
  14. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    شما حالت خوبه ؟؟؟؟؟ اون خنده ی آخر به خاطر چیز دیگری بود .
  15. mehrdad2012

    سلامت باشی آجی شبنم .

    سلامت باشی آجی شبنم .
  16. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    از خبرگذاری فارس بود . کاملا هم معتبره . :biggrin:
  17. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    گفتی خوابگاه دخترا را هم بذار منم گذاشتم .
  18. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    الان اومدم میخوای چیکار کنی آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:D
  19. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    ببین همه ی بچه ها میگن . پس هست .
بالا