نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  2. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  3. mehrdad2012

    آخ خدا گفتی . منم همینا میگم .

    آخ خدا گفتی . منم همینا میگم .
  4. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/390641-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/390641-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7-%D8%B9%D8%A8%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%9F%D8%9F%D8%9F%D8%9F%D8%9F?p=5310100#post5310100
  5. mehrdad2012

    به دور از شوخی قبول داری چیدمانش اشتباهه ؟؟؟؟

    به دور از شوخی قبول داری چیدمانش اشتباهه ؟؟؟؟
  6. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/387984-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D9%86%D...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/387984-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C/page6
  7. mehrdad2012

    :biggrin: نه باید به مربی فرصت داد من هم بهش مشاوره می دم .

    :biggrin: نه باید به مربی فرصت داد من هم بهش مشاوره می دم .
  8. mehrdad2012

    ترتیل قرآن کریم ، تلاوت مجلسی ، تواشیح و ....

    ممنون داداش سعید .
  9. mehrdad2012

    سیستمش اشتباهه . به نظر من باید 4-2-3-1 بازی کنه . تا هم بتونه از کریمی هم از نوری وسط زمین...

    سیستمش اشتباهه . به نظر من باید 4-2-3-1 بازی کنه . تا هم بتونه از کریمی هم از نوری وسط زمین استفاده کنه .
  10. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    منم خوابگاهی نیستم و نخواهم بود . خوب دیگه باید باهاش کنار بیان .
  11. mehrdad2012

    مرسی خوبم . میگم این مربیه کاملا چیدمانش تو بازی قبلی اشتباه بود .

    مرسی خوبم . میگم این مربیه کاملا چیدمانش تو بازی قبلی اشتباه بود .
  12. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    کاملا درسته .
  13. mehrdad2012

    خوابگاه دختران در فصل امتحانات

    بفرما . من به بچه ها میگم که هم خوابگاه پسرا هم خوابگاه دختر ها در هم بر همه موقع امتحانات اما میگن از دخترا این طوری نیست .
  14. mehrdad2012

    سلام آجی سحر خوبی؟؟؟

    سلام آجی سحر خوبی؟؟؟
  15. mehrdad2012

    آجی من میرم بعداز ظهر دوباره میام . فعلا

    آجی من میرم بعداز ظهر دوباره میام . فعلا
  16. mehrdad2012

    آره آجی . ول نمی کنه که هی میاد نزدیک . خیلی هم گرمه اتاقم . اوه اوه :weirdsmiley:

    آره آجی . ول نمی کنه که هی میاد نزدیک . خیلی هم گرمه اتاقم . اوه اوه :weirdsmiley:
بالا