با همه موارد بالا موافقم.....فقط توروخدا تعارف تيكه پاره نكنيد...زود تصميم بگيريد...
پيشنهاد من اينه كه از مواردي كه براتون پيش اومده عكس بگيريد..هرچند هم تكراري باشه..مواردي هست كه وجود داره و پيش مياد...و بهتر ميتونه در روند دستيابي به مسائلي كه برامون پيش مياد كمك كنه...البته هركس در...