نوش آفرين جان صميمانه ترين تبريكات بنده رو هم پذيرا باش عزيزم...اميدوارم دنيا دنيا سعادت و بهكامي در انتظارت باشه و از تمامي لحظات زندگيت بهترين استفاده رو ببري و شادترين روزگار رو در پيش داشته باشي...
اميدوارم هيچوقت گل لبخندت پژمرده نشه و هيچوقت به دل مهربونت غم نشينه...