چه جالب سعيد جان اينو نشنيده بودم...حتما حتما از سفارشتون استفاده ميكنم...و قول ميدم روند كار رو با گزارش و عكس براتون نشون بدم...
سفارشي براي الانه اين درخت نداريد...چون اين درخت عزيز پدرم هست و خيلي بهش علاقه داره...منم ميخوام كمكش كنم تا دلبندش سلامت بشه...ممنونم عزيزجان..