عملیات ما سال 84 بود ... شامل :
کاشتن تنباکو و چیدن گل آن تا برگاش خوب رشد کنن .....آخرشم خود اساتید بردنش یه برگشم گیر ما نیومد.
ذرت کاشتیم ....ملخا تا ته خوردنش بقیشم به علت بی آبی مردن ...
یه هکتار آلوئه ورا کاشتیم .... که مریدم از بس سنگ تو زمین جمع کردیم .....آخرشم نفهمیدیم چی شد ....
آخ آخ...