اره وافعا بوشهریم تازه خیلی بوشهریم از اون اصیلاش ............بهم نمیاد؟؟؟....چرا پرسیدی؟؟
علی جان من در حد توانم در خدمتم .....
برا آپلود که باید از سایت های آپلو استفاده کنی مثل این .....البته متاسفاه مرتب ***** میشن
http://bahar-20.com/upload/
برا لینک دادن میتونی تو قسمت ادرس بار هست که...