من نمیدونم دیگه فدراسیون چه کاری باید بکنه که استقلال قهرمان بشه ...فقط همین مونده لیگ رو تعطیل کنند و استقلال رو قهرمان اعلام کنن .... عسکری خیرندیده گفته تنها "اشتباه" داوری هفته دوم گل درست سایپا بوده اصلا انگار نه انگار که بازی پرسپولیس فجر گلر اونا باید اخراج میشد .... حالا این مهم نیست هر...