اون موقع که ما قهرمان میشدیم کسی اصلا به سپاهان نیگا هم نمیکرد اصلا هیشکی نمیشناختش ....حالا یکی دو فصله حاشیه ها ما رو کشته و شماها قد علم کردید ...:D...امسال جایگاهمونو که برای همیشه متعلق به ماست پس میگیریم سپاهان جای ما رو غصب کرده ..
تبریک میگم سپاهانیا هم کلوپ هواداران دار شدند !!!:D......
اما تیترشو رویایی نوشتید بهترین تیم ایران ، تیم اول پایتخت هست ، پرسپولیس کبیر ..... سپاهان میتونه تیم دوم ایران باشه