نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    پرسپولیسی = سلیقه ...:دی اونجا عضو نیستی ..

    پرسپولیسی = سلیقه ...:دی اونجا عضو نیستی ..
  2. GAME_OVER

    سلام عزیزم ...مرسی بابت دوستی ....راستی تو ارتش این یوزر تو مال منه ..:دی

    سلام عزیزم ...مرسی بابت دوستی ....راستی تو ارتش این یوزر تو مال منه ..:دی
  3. GAME_OVER

    ./..... 3pi... مثل سپاهان... کلوپ طرفداران سپاهان

    اون موقع که ما قهرمان میشدیم کسی اصلا به سپاهان نیگا هم نمیکرد اصلا هیشکی نمیشناختش ....حالا یکی دو فصله حاشیه ها ما رو کشته و شماها قد علم کردید ...:D...امسال جایگاهمونو که برای همیشه متعلق به ماست پس میگیریم سپاهان جای ما رو غصب کرده ..
  4. GAME_OVER

    ./..... 3pi... مثل سپاهان... کلوپ طرفداران سپاهان

    تبریک میگم سپاهانیا هم کلوپ هواداران دار شدند !!!:D...... اما تیترشو رویایی نوشتید بهترین تیم ایران ، تیم اول پایتخت هست ، پرسپولیس کبیر ..... سپاهان میتونه تیم دوم ایران باشه
بالا