درسته ..اصلا هدف استقلال و فتح الله زاده این بود که کریم رو به حاشیه ببرن و نزارن تمرکز داشته باشه ... دیدید که هفته قبل چقد از شکایت و تهدید کریم حرف میزدن اصلا فتح الله زاده بدون اینکه حرفی پیش بیاد به یکباره شروع به صحبت علیه کریم کرد ... فکر کردن اینطوری تمرکزشو بهم میزنن و میتونن کاری کنن...