جالبه ...سردار رویانیان علاوه بر کارایی که برای پرسپولیس میکنه هوای تیمای دیگه رو هم داره ...مثلا واسه گهر اسپانسر جور می کنه ..دنبال کارای افزایش بودجه برای اسدقلال میره .. دیشب تو پرسپولیس کلوب خوندم یه سری کارای جدید برای اولین بار تو ایران انجام داده...با یه اسپانسر جدید برای 5 سال قرارداد...