You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
واقعا؟!! [IMG]
خو قاطی میشن خاله :دی
دایی خالت داداشته!! جالبه :biggrin:
-
حمید نظرتو راجع به آواتار مشترکمون نگفتی:دی
-
آره دیگه..... همین که به من بگی یعنی به همه باشگا گفتی:دی[IMG]
-
-
آره خاله جون
آبجی ثمین قرض داده یکم بابا حمیدتو اذیت کنیم :دی
-
سلام
ممنون
موقتیه :دی
آبجی ثمین قرض داده یکم حمیدو اذیت کنیم :D
-
راس میگه آبجیم فک کردیم می خوای آپولو هوا کنی اینقد سرصدا را انداختی :razz:
-
خو پس چرا رو نمایی ننمودی؟؟؟؟
بذار می خوام برم آقا مدیر
هین
خوبه :دی
آتیش بازی را میندازیم:دیییی
-
پس کجاس این مامان مریمم؟؟؟؟ هاااااان؟؟؟؟ خو دل بچش پوککید از دلتنگی دیگه.... آخه این چه وضشه آخه هااااااان؟؟؟؟
-
من ثمینمااااااا :دی
نمیدونم چرا یکی در میون نوشته پری خانوم اسممو!!! :razz:
کجا باید شکایت کنم؟؟!!!
-
حمید حمید چی داره میشه ؟؟؟ کی چی شده؟؟ کی چی میشه؟؟؟؟ بگو دیگه حمیـــد
-
فدات بشــــه خــــــــــــــــاله
سلام عسلم
سلام نفسم
سلام عشقم
خوبی خاله جون؟؟
-
چـــــی؟؟؟؟؟ بگو دیگه سکته کردم از هیجان..... صندلی داغ گذاستی حمیـــــــد؟؟؟؟؟
-
میتونی (یعنی اجازه داری) نظرتو اعلام کنی آقا مدیر :cool:
-
داییییییی جـــــــــــــــــون [IMG]
-
ایهین بذار....
70 تاش؟؟؟؟ 70 تای چی؟؟؟ [IMG]
-
شک دارم [IMG]
اینبار دیگه مطمئنم سلام نکردی :دی
سلام آقا مدیر
-
-
مرســـــی... عالی بود :gol:
-
مرسی داداش خودت گلی :gol: