نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    واقعا؟!! [IMG] خو قاطی میشن خاله :دی دایی خالت داداشته!! جالبه :biggrin:

    واقعا؟!! [IMG] خو قاطی میشن خاله :دی دایی خالت داداشته!! جالبه :biggrin:
  2. pari khano0m

    حمید نظرتو راجع به آواتار مشترکمون نگفتی:دی

    حمید نظرتو راجع به آواتار مشترکمون نگفتی:دی
  3. pari khano0m

    آره دیگه..... همین که به من بگی یعنی به همه باشگا گفتی:دی[IMG]

    آره دیگه..... همین که به من بگی یعنی به همه باشگا گفتی:دی[IMG]
  4. pari khano0m

    آره دایی سرش شلوغه [IMG]

    آره دایی سرش شلوغه [IMG]
  5. pari khano0m

    آره خاله جون آبجی ثمین قرض داده یکم بابا حمیدتو اذیت کنیم :دی

    آره خاله جون آبجی ثمین قرض داده یکم بابا حمیدتو اذیت کنیم :دی
  6. pari khano0m

    سلام ممنون موقتیه :دی آبجی ثمین قرض داده یکم حمیدو اذیت کنیم :D

    سلام ممنون موقتیه :دی آبجی ثمین قرض داده یکم حمیدو اذیت کنیم :D
  7. pari khano0m

    راس میگه آبجیم فک کردیم می خوای آپولو هوا کنی اینقد سرصدا را انداختی :razz:

    راس میگه آبجیم فک کردیم می خوای آپولو هوا کنی اینقد سرصدا را انداختی :razz:
  8. pari khano0m

    خو پس چرا رو نمایی ننمودی؟؟؟؟ بذار می خوام برم آقا مدیر هین خوبه :دی آتیش بازی را میندازیم:دیییی

    خو پس چرا رو نمایی ننمودی؟؟؟؟ بذار می خوام برم آقا مدیر هین خوبه :دی آتیش بازی را میندازیم:دیییی
  9. pari khano0m

    پس کجاس این مامان مریمم؟؟؟؟ هاااااان؟؟؟؟ خو دل بچش پوککید از دلتنگی دیگه.... آخه این چه وضشه آخه...

    پس کجاس این مامان مریمم؟؟؟؟ هاااااان؟؟؟؟ خو دل بچش پوککید از دلتنگی دیگه.... آخه این چه وضشه آخه هااااااان؟؟؟؟
  10. pari khano0m

    من ثمینمااااااا :دی نمیدونم چرا یکی در میون نوشته پری خانوم اسممو!!! :razz: کجا باید شکایت کنم؟؟!!!

    من ثمینمااااااا :دی نمیدونم چرا یکی در میون نوشته پری خانوم اسممو!!! :razz: کجا باید شکایت کنم؟؟!!!
  11. pari khano0m

    حمید حمید چی داره میشه ؟؟؟ کی چی شده؟؟ کی چی میشه؟؟؟؟ بگو دیگه حمیـــد

    حمید حمید چی داره میشه ؟؟؟ کی چی شده؟؟ کی چی میشه؟؟؟؟ بگو دیگه حمیـــد
  12. pari khano0m

    فدات بشــــه خــــــــــــــــاله سلام عسلم سلام نفسم سلام عشقم خوبی خاله جون؟؟

    فدات بشــــه خــــــــــــــــاله سلام عسلم سلام نفسم سلام عشقم خوبی خاله جون؟؟
  13. pari khano0m

    چـــــی؟؟؟؟؟ بگو دیگه سکته کردم از هیجان..... صندلی داغ گذاستی حمیـــــــد؟؟؟؟؟

    چـــــی؟؟؟؟؟ بگو دیگه سکته کردم از هیجان..... صندلی داغ گذاستی حمیـــــــد؟؟؟؟؟
  14. pari khano0m

    میتونی (یعنی اجازه داری) نظرتو اعلام کنی آقا مدیر :cool:

    میتونی (یعنی اجازه داری) نظرتو اعلام کنی آقا مدیر :cool:
  15. pari khano0m

    داییییییی جـــــــــــــــــون [IMG]

    داییییییی جـــــــــــــــــون [IMG]
  16. pari khano0m

    ایهین بذار.... 70 تاش؟؟؟؟ 70 تای چی؟؟؟ [IMG]

    ایهین بذار.... 70 تاش؟؟؟؟ 70 تای چی؟؟؟ [IMG]
  17. pari khano0m

    شک دارم [IMG] اینبار دیگه مطمئنم سلام نکردی :دی سلام آقا مدیر

    شک دارم [IMG] اینبار دیگه مطمئنم سلام نکردی :دی سلام آقا مدیر
  18. pari khano0m

    کتایون ریاحی در سومالی...

    الهـــی :gol:
  19. pari khano0m

    >امتحان شفاهی فیزیک در دانشگاه

    مرســـــی... عالی بود :gol:
  20. pari khano0m

    مرسی داداش خودت گلی :gol:

    مرسی داداش خودت گلی :gol:
بالا