مرسی دوست گلم خیلی کار خوبیه ! ولی کاش بعد از امتحانها باشه که همه بیایم حال کنیم ! نمی دونم امتحان های من که 8 ام تموم میشه ! اتفاقا خیلی هم به یه تغییر روحیه نیاز دارم. برای اکثر ما که باشگاه و اعضاش مثل خانواده مون می مونه اند ، خستگی در کردن و شادی کردن هم باید اینجا باشه دیگه ! :redface: