سحر جوونم بعضی از درس ها اینجورین ولی تو خیلی قوی هستی می تونی از عهده اش بربیای ! یکم تلاشت رو بیشتر کن من شنبه یه امتحان دارم تا حالا نخوندمش ، الانم نصفش رو خوندم ولی دارم تلاش می کنم . ازش هرجی هم بگیرم چون با تلاش بدستش آوردم برام ارزشمنده .باهاش بجنگ و توکل کن به خدا . حله . مخصوصا که منم...