You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
مرسی بابت کلام زیبای معصوم که برام ارسال کردید. ان شا الله سرلوحه زندگیمون قرار بگیره. خدا حفظتون کنه و جزای خیر بهتون بده.
-
-
نه فقط شبهای امتحان کم می خوابم. استرس هم روحیه ام رو خسته کرده بود! شب قبلش هم خوب نخوابیده بوذم ، محیط شلوغ بود!
-
با اجازه من مرخص بشم ، بازم بابت دیشب ببخشید. موفق باشید خداحافظتون
-
-
-
-
-
-
این چند روز خیلی خسته شده بود! اینم عکس همون نی نی وقتی بیدار شده !
[IMG]
-
-
-
تقریبا 11- 12 ساعت خوابیدم !!! این نی نی چقدر نازه مرسی :gol:
-
-
-
-
الان من این شکلی ام از خوشحالی
[IMG]
-
خیلی خوشحالم که ناراحت نشدید
[IMG]
-
-