You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
این شیرینی هم برای آشتی هم شیرینی امتحانم امیدوارم دوست داشته باشید
[IMG]
-
-
-
چی شد آقا محسن ناراحت شدید؟ باور کنید دیشب خوابم برد!!!
-
-
خواهش می کنم قابل نداشت...:gol:
-
ای بابا ، تایرش چرا پنچر شده؟ شیرینی چه جوری می خورید براتون سفارش بدم؟
-
دو تا دیگه مونده ، ان شا الله به خوبی تموم بشه ... آها راستی اون شیرینی ها که سفارش داده بودید چی شد"؟ ما قرار بود شیرینی فارغ التحصیلی تون رو بخورم !
-
-
خیلی ممنونم که دعا کردید. :)
-
سلام ممنون. خدا رو شکر خوب بود.
-
سلام عزیزم ، خوب هستی؟ از آشنایی باهات خیلی خوشحالم
-
نه گلم اینجا جای شما خوب هاست :( ما بد ها رو راه نمی دن!
-
-
-
امتحان کوهی رو اگه ندادی یه توصیه خواهرانه تا می تونی براش بنویس اگه تا 8 صفحه بنویسی 16 می شی ! من خودم تمام برنامه های جزوه رو نوشتم واسش !
-
قابله چشمای قشنگت رو نداشتن گلم! امتحان معادلات رو چیکار کردی؟ خوب بود؟ دیگه چیا داری این ترم؟
-
السلام علیک یا اختی ...
ممنون چه بهشت قشنگی حوّا جونم منم راه می دی توی بهشتت؟
-