You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
تنبلی دو روزه مهون داشتم همه ظرفا نشسته س.حوصله هیچ کاری رو ندارم بخدا
-
سلام محدثه.از اون موقع کجا بودی تو.
نه والا مردم از گرسنگی بخدا
-
-
آها والا از این کارای گروهی اینقد خوشم میاد:D
-
-
حتما گرفتارن بنده خداها.یا اومدن یه چیزی گفتن خواستن جلب توجه کنن:cool:
-
خوش به حالت.منم از این کارای گروهی اینقده خوشم میاد.مثلا گروهی چایی بخوریم.:biggrin:
-
کجا مهمونی بدو بیا تو تاپیک:)
-
ببینم چی کار میتونم بکنم.
شبت بخیر و نیکی دادا:)
-
کجا اومده نوشته دلش گرفته س تو تاپیک چه حسی داری.
برو اومدم:)
-
دست گل نبود شاخه گل بود که به آب دادم.
ایشونم که تو بهتر از من میشناسی حساس:D
-
بستگی داره طرف کی باشه.من برم دلشو از تو چاه دربیارم :D
-
چشم همون ی دونه چایی رو برای شوما میارم
خبری نیست جز اینکه پری خانوم از ما دلگیر شد
الان که باهام قهر کنه
-
-
یه لیوان چیه دادا دو لیوان تقدیم میکنیم:D
-
کوچولو با عصا میخوای فرار کنی:D
-
دادا چی کار کنیم میوه فروشی کنار خونمون فقط هندونه داره:(
میخوای واست پپسی باز کنم.جونه دادا با من تعارف نکنیا خخخخخخ:biggrin:
-
سلام و درود فراوان بر بزرگ مرد باشگاه:)
هندونه رو حال کردی جون دادا:biggrin:
-
کوچولو تو که میدونی نمیتونی از دست من فرار کنی کجا در میری:D
-
محدثه تو که منو میشناسی اون روی منو بالا نیار:razz::D