You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
این پیرمرد که خودش آدمه:D
پیرمرد حالا چرا آویزون شدی می افتی دست و پات میشکنه ها:biggrin:
-
سلام عموییو.ممنون بابت عکس زیبات دختر:)
-
رضا من میزنم اینو شتکش میکنم خودت جمش کن
-
دیگه تموم شد .نسخه طرفو پیچیدیم:D
-
چرندیاتشو باور نکن.لفظ قلم واسه من صحبت میکنه
-
نه خوشم اومد چاله میدونم میدونه چیه آخه مردیکه الدنگ اینجوری همکار پیدا میکنن.
-
اگه شعورش میکشید که مزاحم نمیشد احمد رضا
-
-
-
-
-
زهرا جان من یه چن مین میرم دعوا برمیگردم
-
مهندس نه چندان محترم اراجیفتون تموم شد
-
-
چرا تنها دختر.دوستات کجا هستن:)
-
ولی من دعوا دوست دارم:D:cool:
-
سلام زهرا خانوم.ممنون که یادی از ما کردین دختر
شما خوبین؟
-
-
باشه دادا من منتظر ندای شما هستم;)
-
سلام رفیق.اگه میخوایی بریم حالو اون بچه پررو رو بگیریم.فقط کافیه یه ندا بهم بدی;)