You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ای بابا.تا اون بیاد ما رو بطلبه ما خودیم صدبار رفتیم زیارت لاس و گاس و برگشتیم:biggrin:
-
نه دیگه آنتالیا منو تنهایی طلبیده بود:biggrin:
-
ای ناجوانمردا.من میخواستم برم آنتالیا زیارت:biggrin:
-
امان از دست این فیس بوق:biggrin:
-
راستی اون بلیط آنتالیای من چی شد:D
-
-
بابا ایول یه سال بعد جواب میدادی زهرا:biggrin:
برو بسلامت.مواظب خودت باش:)
-
چرا بابا.فقط خواستم ضدحال بهت بزنم دوخی محله:biggrin:
-
-
از کجا میدونی:surprised::D
-
داشتم شوخی میکردم باهات دختر محل:D
-
اوووووووووووه بابا دفتر:D
حالا یه امشبو دو قدم تشریف بیارین میدون و از اونجا سوار ماشین بشین:biggrin:
-
همچین میگی میدون انگار میخوای بری سفر قندهار.دو قدمه دیگه:D
-
نه باووو حواسم هست:D
پس میدون واستا که من بیام خخخخخخخخخ:biggrin:
-
از بس دیر جواب دادی :biggrin:فک کردم رفتی زهرا
-
اونجا یه کار دادم به کافی نت تا برام انجام بده.میرم کارمو تحویل بگیرم.
شایدم اومدم بهت سر زدم خخخخخخخخ:biggrin:
-
نه زیاد فقط دنبال کارامم.امشبم باید برم میدون خزر:(
-
مگه من گفتم جدی گفتی:surprised::D
-
تو محله م.دنبال کارای سمینار و پروپوزالم هستم.دلم تنگ شده واسه زاهدان ولی چاره ای نیست باید بمونم:(
-