نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    سلا دخی محله خوبی ؟اومدم فقط زنگ پیجتو بزنمو فراااااااااااااااار کنم:biggrin:

    سلا دخی محله خوبی ؟اومدم فقط زنگ پیجتو بزنمو فراااااااااااااااار کنم:biggrin:
  2. یکی از بچه ها

    ممنون منم خوبم دوست من:smile:

    ممنون منم خوبم دوست من:smile:
  3. یکی از بچه ها

    سلام صبح شمام بخیر.آره سرور باشگاه قطع شد.من تا ساعت 1:30 تلاش کردم.دیدم فایده نداره بیخیالش شدم:)

    سلام صبح شمام بخیر.آره سرور باشگاه قطع شد.من تا ساعت 1:30 تلاش کردم.دیدم فایده نداره بیخیالش شدم:)
  4. یکی از بچه ها

    خوش بحال بابات که همچین دختری داره:)

    خوش بحال بابات که همچین دختری داره:)
  5. یکی از بچه ها

    سلام صفورا خانوم خوبین.:) هدف فقط مزاحمت بود ولا غیر:biggrin:

    سلام صفورا خانوم خوبین.:) هدف فقط مزاحمت بود ولا غیر:biggrin:
  6. یکی از بچه ها

    اتی کجایی دختر:(

    اتی کجایی دختر:(
  7. یکی از بچه ها

    بدون خدافظی گذاشت رفت:razz:

    بدون خدافظی گذاشت رفت:razz:
  8. یکی از بچه ها

    اوهوم.آخه اینا کجاشون خوشگله:biggrin:

    اوهوم.آخه اینا کجاشون خوشگله:biggrin:
  9. یکی از بچه ها

    تو آخر منو سکته میدی با این شکلکایی که میفرستی والا:D

    تو آخر منو سکته میدی با این شکلکایی که میفرستی والا:D
  10. یکی از بچه ها

    اگه الان ی شاخه گل داشتی به چه کسی هدیه میدادی؟؟

    گل که نمیدی خو واسه چی میزنی:razz::D
  11. یکی از بچه ها

    اگه الان ی شاخه گل داشتی به چه کسی هدیه میدادی؟؟

    آفرین به خاله فریبا.آره عمو کار خیلی خوبیه:)
  12. یکی از بچه ها

    کاملا باهات موافقم.مهم فقط خودتی و لاغیر:)

    کاملا باهات موافقم.مهم فقط خودتی و لاغیر:)
  13. یکی از بچه ها

    اگه الان ی شاخه گل داشتی به چه کسی هدیه میدادی؟؟

    عمو این حرفا رو تو مهدکودک بهتون یاد میدن:biggrin:
  14. یکی از بچه ها

    تو به من بگو کدوم کارت عادی بوده والا:biggrin:

    تو به من بگو کدوم کارت عادی بوده والا:biggrin:
  15. یکی از بچه ها

    بجای شام که نه.امشب استثنا خوردم.همیشه قبل از خواب میخورم:) صبحانه چون دیر از خواب بیدار میشم...

    بجای شام که نه.امشب استثنا خوردم.همیشه قبل از خواب میخورم:) صبحانه چون دیر از خواب بیدار میشم معمولا فقط چایی و بیسکویت میخورم چون یک ساعته بعدش مجبورم واسه خودم نهار درست کنم:D
  16. یکی از بچه ها

    من هر شب شیرموز میخورم.برای اعصاب خیلی خوبه.اصن یه آرامش خاصی بهت میده. شما جون بخواه کیه که بده...

    من هر شب شیرموز میخورم.برای اعصاب خیلی خوبه.اصن یه آرامش خاصی بهت میده. شما جون بخواه کیه که بده خخخخخخخخخ
  17. یکی از بچه ها

    باور کن یک لیتر شیر موز خوردم:D

    باور کن یک لیتر شیر موز خوردم:D
  18. یکی از بچه ها

    همه نوع که نه ولی بلدم یه چیزایی. محدثه جون من بیخیال اصلا حسش نیست بخدا

    همه نوع که نه ولی بلدم یه چیزایی. محدثه جون من بیخیال اصلا حسش نیست بخدا
  19. یکی از بچه ها

    آره بابا الان 8 ساله که تنها زندگی میکنم.بخدا دیگه نای واسه من نمونده

    آره بابا الان 8 ساله که تنها زندگی میکنم.بخدا دیگه نای واسه من نمونده
بالا