,واااااااااي خدا اخمها رو ببين....باشه چشم عزيزم...حتما اعلام ميكنم
با اينكه واقعا همه عكسها قشنگ و زيبا بودن....و انتخاب واقعا سخت هست...با اين حال با اجازه دوستان عكس مريم جون رو برنده اعلام ميكنم چون تمام زواياي اين گل زيبا رو در بر داشت...متشكرم مريم جون بدو بيا سوال بعدي رو بذار...