منم گفتم که این چیزا تو همه استادیوما هست ... اما دلیلش که چرا به سیدجلال فحش دادن خیلی برام جالب بود ..چون رشتیا با ملوانیان مشکل دارن !!! به هر کی بگید میخنده ....مشکلات خودتونو سر یکی دیگه خالی کردید ...اومدید اینجا گفتید خیلی هم خوب کاری کردیم به مادرش فحش دادیم ...دیگه درموردش بحث نشه بهتره...