اگه کریمی روزه خواری کرد چرا گذاشتن مقابل استقلال بازی کنه بعد اخراجش کردن .. آجرلو یه آدم دروغگوی احمق بود که با اینکارش میخواست طوری کریمی رو اخراج کنه که کسی نفهمه بخاطر مصاحبه ش بوده .. کریمی آدم رُکیه قبول دارم با خیلیا مشکل داشته اما کی میگه مقصر کریمی بوده ؟ .. مشکلش با دنیزلی کاملا فنی...