بله منم گفتم اگه نظر دادم دیدم ......
نه خیر من هیچکس رو بالاتر از پرسپولیس نمیبینم ..هیچکس رو ...کریمی برای همه اینطوریه خوب یه فرقی با بازیکنای دیگه داره ....حداقل تو این چند بازی آخر تیم ملی هم بهترین بازیکن زمین بود ...بنظر من کریمی افتخار ایرانه و نه فقط پرسپولیس ....
اینم که میگید هر کاری...