حالا ما اگه بهترین کارشناس داوری دنیا رو هم بیاریم قبول نمیکنن چون اصلا قرار نیست قبول کنن ... بعضی صحنه ها اصلا نیازی به کارشناس نداره هر کی دو روز فوتبال دیده باشه میتونه تشخیص بده چی خطاست چی نیست ... نکونام سوتی داشت بنگرو خفه میکرد گلوشو گرفته بود واقعا نمیدونم این خطا نیست پس چی خطاست حتما...