نتایح جستجو

  1. ملیسا

    چی شد فدات بشم .چرا چشمات این شکلی شد ؟؟:cry:

    چی شد فدات بشم .چرا چشمات این شکلی شد ؟؟:cry:
  2. ملیسا

    [IMG] آتوسا جانم ، پژمان میگه به شما بگم برید بهشون سلام کنید .

    [IMG] آتوسا جانم ، پژمان میگه به شما بگم برید بهشون سلام کنید .
  3. ملیسا

    چی شده ، باهم قهرید ؟

    چی شده ، باهم قهرید ؟
  4. ملیسا

    سلام . صبح بخیر . خوبید شما ؟ روز جوان را خدمت شما دوست مهربان و پسر گلم تبریک عرض میکنم . [IMG]

    سلام . صبح بخیر . خوبید شما ؟ روز جوان را خدمت شما دوست مهربان و پسر گلم تبریک عرض میکنم . [IMG]
  5. ملیسا

    سلام . صبح زیباتون بخیر . خوبید ؟ روز جوان را خدمت شما دوست عزیزم تبریک عرض میکنم . [IMG]

    سلام . صبح زیباتون بخیر . خوبید ؟ روز جوان را خدمت شما دوست عزیزم تبریک عرض میکنم . [IMG]
  6. ملیسا

    سلام. صبح بخیر به آتوسای خوب و مهربون . خوبید خانومی ؟ روز جوان را خدمت شما دوست عزیز تبریک عرض...

    سلام. صبح بخیر به آتوسای خوب و مهربون . خوبید خانومی ؟ روز جوان را خدمت شما دوست عزیز تبریک عرض میکنم . [IMG]
  7. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  8. ملیسا

    باشه عزیزم ، الان یکدونه براش میگذارم .

    باشه عزیزم ، الان یکدونه براش میگذارم .
  9. ملیسا

    عکس سه تا ادمک زرد .

    عکس سه تا ادمک زرد .
  10. ملیسا

    آتوسا جان عکس من معنی بدی داشت که پژمان و مهران ناراحت شدن ؟

    آتوسا جان عکس من معنی بدی داشت که پژمان و مهران ناراحت شدن ؟
  11. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  12. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  13. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  14. ملیسا

    خواهش میکنم . اصلا موردی نداره .

    خواهش میکنم . اصلا موردی نداره .
  15. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  16. ملیسا

    سلام . صبح شما هم بخیر . ممنون . شما خوبید ؟:gol:

    سلام . صبح شما هم بخیر . ممنون . شما خوبید ؟:gol:
  17. ملیسا

    بله ، عزیزم توی این فکر هستم که شغلم را عوض کن . مشکلاتی دارم با پرسنل .

    بله ، عزیزم توی این فکر هستم که شغلم را عوض کن . مشکلاتی دارم با پرسنل .
  18. ملیسا

    رمان " آرام "

    مرسی دوست عزیزم:gol:
  19. ملیسا

    خواهش میکنم . ببخشید یک کم که نه خیلی دیر شد . پژمان جان میگفتند که خیلی مختصر و مفید نوشتم .

    خواهش میکنم . ببخشید یک کم که نه خیلی دیر شد . پژمان جان میگفتند که خیلی مختصر و مفید نوشتم .
  20. ملیسا

    سلام بر آتوسای خودم . خوبی خانومی ؟ امیدوارم روز خوب و شادی داشته باشی .:w16:

    سلام بر آتوسای خودم . خوبی خانومی ؟ امیدوارم روز خوب و شادی داشته باشی .:w16:
بالا