:w16:به سلامت و خسته نباشید . :w16:
نه اشتباهی اینجا گذاشتم برای مهرداد جان میخواستم بگذارم .
خوش بگذره بهتون .:w11:
به بچه ها سلام برسون لطفا از طرف من .:gol:
ایران خودرو تابستان ها یک هفته تعطیل کلی اعلام میکند .از شنبه همه اش میخوام برم بیرون و سر ساعت هم به قرارهام برسم . دیگه خجالت نکشم و همه اش عذرخواهی نکنم .