سلام لرد عزیز
چشم اگر اجازه بدید من شنبه صبح با ایشون تماس میگیرم و باهاشون هماهنگ میکنم . و به شما دوستان گلم هم اطلاع میدم .
البته بچه ها میگویند که صبرکنیم تا مهرداد بیاد . من نمیدونم چکار باید بکنم .:w05:
سلام لرد عزیز
چشم اگر اجازه بدید من شنبه صبح با ایشون تماس میگیرم و باهاشون هماهنگ میکنم . و به شما دوستان گلم هم اطلاع میدم .
البته بچه ها میگویند که صبرکنیم تا مهرداد بیاد . من نمیدونم چکار باید بکنم .
شب بخیر دوست عزیز . درسته اول تصویب شد که مبلغی در حساب بمونه که بسته نشه ولی در دقیقه اخر گفته شد مبلغ 200 هزار تا 300 هزار تومان از حساب برداشت گردد .:gol:
شب بخیر دوست عزیز . درسته اول تصویب شد که مبلغی در حساب بمونه که بسته نشه ولی در دقیقه اخر گفته شد مبلغ 200 هزار تا 300 هزار تومان از حساب برداشت گردد .