نتایح جستجو

  1. علیک سلام ..........برآقای مهندس

    علیک سلام ..........برآقای مهندس
  2. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    ممنون آبجی:heart:ولی من جواب سوالات acmسالهای 2007-2008 میخواستم اگه کمک کنی محبت کردی:redface:از دوستان دیگه هم طلب یاری میکنم;)
  3. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام به دوستان! من یه cdنرم افزار گرفتم حال که کی می خوام نصبش کنم پیغام زیر رو میده!!!!!!!!! the windows installer service couldnot be accessed this can occur if you are running windows in safe mode or if the windows installerr is not correctly installed.contact support personnel for...
  4. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلااااااام به مهندسان گرامی!!:smile:من توی این باشگاه حسابی تازه واردم میخواستم بپرسم جایی این جا هست که جواب های acm رو پیدا کرد ؟؟؟بهشون احتیاج دارم!!:(
  5. با سلام ورودت رو به باشگاه تبریک میگم-ولی شرمنده من اطلاعاتی در زمینه پاسکال ندارم بهت بدم چون...

    با سلام ورودت رو به باشگاه تبریک میگم-ولی شرمنده من اطلاعاتی در زمینه پاسکال ندارم بهت بدم چون توی رشته ی ما معمولا پاسکال یاد نمیدن! اما فک کنم با یه سرچ تو اینترنت می تونی درموردش مطالب زیادی پیدا کنی! موفق باشی!
  6. خواهش میکنم دوستی!

    خواهش میکنم دوستی!
  7. خیلی ممنون امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید.

    خیلی ممنون امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید.
  8. خیلی ممنون امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید.

    خیلی ممنون امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید.
  9. آخه کدوم آدم عاقلی شمارشو می ذاره تو صفحه ی بازدیدکنندگان! شما یه چیزیتون میشه!مثل اینکه زیاد رو...

    آخه کدوم آدم عاقلی شمارشو می ذاره تو صفحه ی بازدیدکنندگان! شما یه چیزیتون میشه!مثل اینکه زیاد رو normنیستید!!! متاسفم براتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. سلام دیدم هیچ کس بهت پیام نداده این پیام رو برات گذاشتم: در زندگی بارن نباش که فکر کنند خودت را...

    سلام دیدم هیچ کس بهت پیام نداده این پیام رو برات گذاشتم: در زندگی بارن نباش که فکر کنند خودت را با منت به شیشه می کوبی،ابر باش تا منتظرت باشند که بیایی! خوش باشی علی یارت
  11. خیلی پسرخاله شدی آقا مهندس!!شیما خانم نه شیما!!!!!!!!!!!!!

    خیلی پسرخاله شدی آقا مهندس!!شیما خانم نه شیما!!!!!!!!!!!!!
  12. salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
  13. سلام رفیق!خوبی؟؟خوشی؟ در مورد کلاس هم باید یه جلسه رو بریم تا خود استاد رو ببینیم وباهاش صحبت...

    سلام رفیق!خوبی؟؟خوشی؟ در مورد کلاس هم باید یه جلسه رو بریم تا خود استاد رو ببینیم وباهاش صحبت کنیم که ببینیم میتونه صب بذاره یا نه!!(از نظر من که مشکلی نیست!)
  14. سلام من هر کاری میکنم به غیر از برنامه نویسی!!!هه هه هه!!باورت نمیشه از همه چی افتادم!! خوش به...

    سلام من هر کاری میکنم به غیر از برنامه نویسی!!!هه هه هه!!باورت نمیشه از همه چی افتادم!! خوش به حالت تو حتما داری حسابی کار میکنی!! راستشو بخوای منم اومدم کار کنم به خیلی اشکال بر میخوردم!!اعصابم خرد شد ولش کردم!!
  15. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...14#post3985314

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...14#post3985314
  16. [IMG]

    [IMG]
  17. [IMG]

    [IMG]
  18. کجایی؟؟؟نیستی اصلن!!!!!!!!!!!!:(

    کجایی؟؟؟نیستی اصلن!!!!!!!!!!!!:(
  19. سلام بر توماس!!!!!!! خوبی؟؟؟

    سلام بر توماس!!!!!!! خوبی؟؟؟
  20. اوههههههههههههههههه!! همه ی این پیامای اخلای توی این لامپ شکسته ست؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

    اوههههههههههههههههه!! همه ی این پیامای اخلای توی این لامپ شکسته ست؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
بالا