سلام به دوستان!
من یه cdنرم افزار گرفتم حال که کی می خوام نصبش کنم پیغام زیر رو میده!!!!!!!!!
the windows installer service couldnot be accessed this can occur if you are running windows in safe
mode or if the windows installerr is not correctly installed.contact support personnel for...