تو این تاپیک نظر بچه هارو راجع به اسم تاپیک پرسیدم که بعضیهاشون لطف کردند ونظرای جالبی دادن
حالا خودم دلیل اینکه چرا این اسم رو انتخاب کردم تشریح میکنم
ایرانیمین دیل سیز باشی آذربایجان
ایرانیمین: مال ایران من
دیل سیز: بی زبان
باشی: الهام از موقعیت جغرافیایی آذربایجان که در قسمت بالایی ایران است...