You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
مرسی.چرا ناراحتی تو دختر:(
-
بحثو عوض نکون کوجا بودی اون چن روزه بهله:razz:
-
-
ای منم خوبم.اصن خودت کجایی
یه مدتی غیب شده بودی کجا بودی بعلع:razz:
-
من خوبم.داشتم درس میخوندم بوخودا
تو خوبی گلم:smile:
-
سام مشاور خودمون.خوبی دختر؟:)
-
سلام گیسو کمند خوبی دختر؟:)
-
فردا بهت قول نمیدم دختر.
شبت دنج و آروم دوست من:)
-
ی خدافظی میکردی بعدش میرفتی:razz:
-
-
-
شوخی کردم دالی ناراحت نشو دوست من:gol:
شبت دنج و مهتابی دختر:)
-
سلام مامان جون.کوجایی پ:(
دل پسرت واست تنگیده خو:cry::redface:
-
آخه داشتی دروخ میگفتی منم گفتم بدرد من نمیخوره خو:razz:
-
سلام دوخی محل خوبی؟:)
آره اومدم محله خودم:smile:
-
-
آره جون خودت اینو که تو راس میگی:razz::D
-
حروم کی کردی اونا رو.حیوونکیا دلم واسشون کباب خواست:D
-
تو چرا حسودیت میشه هان:razz::D