You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ممنون.به شما هم خوش بگذره محله:)
-
یه مدت تهران بودم.الانم در کانون گرم خونواده هستم:)
-
سلام دوخی محله خوبی؟
من محله نیستما حواست به محله باشه.کسی اونجا فضولی نکنه:D
-
من امروز اومدم ولی تو نیومدی فسقلی.من دیگه باید برم و برگشتم معلوم نیست.
تا درودی دیگر بدرود گلم:gol::)
-
-
-
-
سلام عموییو بیمعرفت
خوبی دختر یه وقت به ما سر نزنی:(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-