You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
باز که از این شکلکا فرستادی:razz::D
-
چرا بی معرفت منه به این خوبی:D
-
دو دقه فسقلی اون 5 دقه بوذ نه 2 دقه:razz:
-
آره ولی بعد از یک ساعت:razz:
-
آخه بدرد منم نمیخورن.پس چی کارشون کنم خخخخ:biggrin:
-
تو جواب منو بده نمیخواد با اون بحرفی والا:razz:
-
-
این فسقلیم ما رو علاف خودش کرده
یهووووووووووووووو کجایی.من صدتا پست و پیام میزارم تو نمیتونی ی پیام ما رو ج بدی:razz:
-
آره اینو که تو راس میگی خخخخخ:biggrin:
-
پس شوما اینجوری ج دوستان رو میدی.من نمیتونم چون دوز ندارم دوستامو زیاد منتظر بزارم بهله:razz::D
-
نه ممنون دیگه نیازی نیست.رفتش:D
-
-
من دفتر کنارمه.حالا بگو چی بنویسم:)
-
خانوم معلم من منتظر آموزشتون هستم:)
-
آره خو آبجیم داره پیامامو چک میکنه:D
-
چرا عصبانی فسقلی:surprised:
-
خو از همین الان آموزش رو شروع کن خانوم معلم:D
-
آفرین پس شما فکرم میکنین.:biggrin:
-
والا من این مدلی بلد نیستم درس بخونم:D
-
هندونه گرون شده ها فسقلی:D
چرا مود ناراحتی:(