دم آقا هادی گرم.
چرا تنها بودی فسقلی این همه دوست تو باشگاه داری
فعلا بیخبر دلم واسه خونوادم تنگ شده بود اومدم زاهدان و الان در کانون گرم خونواده هستم:)
نمیتونم قول بدم.بخدا قرار بود حداقل تا 3هفته نیام آخه دارم پروپوزالمو مینویسم.الانم اومدم خارج از برنامه بود.اومدم چون دلم واسه دوستام تنگ شده بود:redface: