You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
اگه یه وقت یه کار خیلی شیک و جدید دیدی مال منه :D
-
هیــــن :دی
بردیاااا.... آروم باش داداش جان.... یا خودش میاد یا خبرش......
حالا چرا خودتو میزنی به درو دیوار؟؟؟؟؟ :cry:
-
شهرداری که نه
شرکت بابای یکی از بچه هاس
میریم اونجا کار می کنیم
-
آره..... باباییم هیچی نداش ترسشو داد به من
فک نکنی خیلی ترسوام هاااااااا
اااا؟؟؟؟ رزا ننته؟؟؟؟ فک کردم بی ننه ای :razz:
-
نه.... تبم بیشتر میشه ولی مهم نیس
بعدازظهر باید برم شرکت... خسته ام... مامااااااااااااان
-
بله بله....
پس به قول حمیت حله
-
وااااااااااااااااااای
مردم از ترس بردیا این چی بود دیگه!!!!! :mad:
مرسی داداش بی ننه خودم
-
نه..... فعلا حالشو ندارم
دوس باشیم تا بعد
-
کی گفته مرد گریه نمیکنه؟
باید گریه کنه
-
-
-
من با حمید به توافق رسیدم.... شما به فکر خودت باش :دی
-
دارو؟!! نچچچچچچ
ولی ما داریم :D
-
به به.... واقعا لذت می برم
-
صبح دوش گرفتم ولی سرم درد میکنه
نه بابا اونو که شوخی کرد
-
-
ممنون دوستم خیلی ناز و با احساسن :gol:
-
-
ممنون.... دلم واسه نوشته هات تنگ شده بود
-