سلام
شهادت نامه به دادگاه ارائه شده ولی هنوز دادگاه نرفتم که شهادت بدم
بعد طرف دیگه دعوا چون شکایت کرده که شاهدای این طرف تو دعوا نبودن قاضیم گفته باید شاهدایی که امضا کردن برن بگن که بودن وگرنه جلب صادر میشه
الان اگه این چنتا شاهدی که امضا کردن نرن برا شهادت قاضی میتونه حکم جلب بده؟
در ضمن...