ما چند نفری که شاهد دعوا بودیم و امضا کردیم ، واقعا نمیخواستیم بریم دادگاه و ... .
به ما گفتن شما فقط امضا کنین دادگاه لازم نیس بیاین.ما هم بخاطر اعتماد به حرف طرف امضا کردیم..و هیچکدوم حاضر نیستیم پامون به اینجور جاها باز شه
حالا باید چیکار کنیم؟؟؟؟:cry: