نتایح جستجو

  1. گلابتون

    خواهش ميكنم عزيز...ايشالا كه همينطوره...باعث افتخارمه. :gol:

    خواهش ميكنم عزيز...ايشالا كه همينطوره...باعث افتخارمه. :gol:
  2. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  3. گلابتون

    مشاوره، پرسش و پاسخ و درخواستهای بخش باغبانی

    خسته نباشي عزيز...والا من زياد از گلخونه سردرنميارم واسه همين ابراز عقيده نميكنم.. گفته هام فقط ميتونه در حد پيشنهاد باشه نه راهنمايي.. عزيزجان شما ميتوني يه عكس هم از سقف گلخونه ات بذاري منظورم از داخل هست من يه پيشنهاد برات دارم...چون ميشه توت فرنگي رو به صورت آويز هم استفاده و بهره برداري كني...
  4. گلابتون

    اي جاااانم دست گلت درد نكنه...الان خوابن بيدارشدن حتما بهشون ميدمش. [IMG]

    اي جاااانم دست گلت درد نكنه...الان خوابن بيدارشدن حتما بهشون ميدمش. [IMG]
  5. گلابتون

    سلام به روي ماهت مادر...منم خوبم خداروشكر...شما هم خوبيد؟ [IMG]

    سلام به روي ماهت مادر...منم خوبم خداروشكر...شما هم خوبيد؟ [IMG]
  6. گلابتون

    سلام صياد جان ميشه محبت كنيد و جواب سوال تصويري رو بفرماييد. :gol...

    سلام صياد جان ميشه محبت كنيد و جواب سوال تصويري رو بفرماييد. :gol: http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/40478-%D9%87%D8%B1%D9%83%D9%8A-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%8A%D9%86-%DA%86%D9%87-%DA%AF%D9%8A%D8%A7%D9%87%D9%8A%D9%87-%D8%9F%D8%9F%D8%9F%D8%9F%D8%9F%D8%9F/page368
  7. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    قربونت برم دخترم...زحمت كشيدي گلم.بله خانومي زمان مسابقات با هم فرق داره...واژه 24 ساعتي هست...يعني براي هر عكس دوتا واژه طرح ميشه گلم. در خصوص جواب هم با ميخك موافقم...البته اگه براي كات فلوور يا همان شاخه بريده استفاده شود. :gol: دوست خوبم صياد جان...شما هم بايد ديگه پاسخ سوال تصويريتون...
  8. گلابتون

    سلام صبح شما هم بخير...ممنونم :gol:

    سلام صبح شما هم بخير...ممنونم :gol:
  9. گلابتون

    بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    نگه کن دلم را چه زیبا گرفته غروبي که در قلب صحرا گرفته نگه کن چه زیبا چه وحشی چه تنها نگاهت درون دلم جا گرفته سکوتم چو ساحل ،سراسر هیاهو غروبي ز امواج دریا گرفته میان هجوم غزلهای وحشی دل تو دلم را به یغما گرفته وجودم ،سراسر، غزل از غم تو غزل هم ز بود تو معنا گرفته غروب دلم را ندیدی...
  10. گلابتون

    خودتو با یه شعر وصف کن...!

    تاریکم و شب از دل من می جوشد تکرار به تکرار خوش می کوشد تکراریم آنقدر که حالا دیگر پیراهنم از حفظ مرا می پوشد
  11. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  12. گلابتون

    سلام عزيزدلم...صبح زيباي پاييزي تو هم به خير و شادي گل نازم. [IMG]

    سلام عزيزدلم...صبح زيباي پاييزي تو هم به خير و شادي گل نازم. [IMG]
  13. گلابتون

    به نفر قبلیتون یه شعر هدیه بدین

    رفته رفته محو می شوم ، همچو سایه های گمشده می روم به سوی ناگهان ، با دوپا ، دوپای گمشده
  14. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  15. گلابتون

    متشكرم سياوش جان خيلي عكسهاي دل انگيزي بود...بي نهايت ممنونم.. [IMG]

    متشكرم سياوش جان خيلي عكسهاي دل انگيزي بود...بي نهايت ممنونم.. [IMG]
  16. گلابتون

    تو روزی درغروبي سرد رفتی خزان بودی و فصل زرد رفتی دلت راضی به این رفتن نمیشد ولی با یک دل...

    تو روزی درغروبي سرد رفتی خزان بودی و فصل زرد رفتی دلت راضی به این رفتن نمیشد ولی با یک دل پر درد رفتی گمانم جمعه بود و جمعه ای تلخ که چشمم گریه ها میکرد!رفتی تو از شهر نگاهم کوچ کردی و دل فرياد زد برگرد ...رفتی دلم را برد چشمانت همان روز که رفتی در غروبي سرد رفتی. .
  17. گلابتون

    [IMG] خوشحالم كه منم يكي از دوستانت هستم...متشكرم [IMG]

    [IMG] خوشحالم كه منم يكي از دوستانت هستم...متشكرم [IMG]
  18. گلابتون

    مسابقه *** هر کی تونست یه عکس خوب از گیاه پیدا کنه

    كماكان و بي صبرانه منتظر دختر تكه و گل بابا هستيم.... :w46:
بالا