يه لحظه فكركردم قيمتش چهارصد و بيست تومان هست...رفتم به سايت معرفي شده ديدم نه يه صفركم داره....به هرحال دست شما درد نكنه...
واقعا تفاوت قيمت زياده... نميدونم ارزش خريدش رو داره يا نه...؟
چيزي از دريا
در صدفها جا مانده
چيزي از تو
در من
چيزي از صداي تو در گوشم
چيزي از تصوير تو در نگاهم
چيزي از بوي تو در هوا
جا مانده
به هم ميكوبند موجها
درون صدفها
درون سينهي من
سلام زهرا جون
ممنونم كه جواب دادي گلم
يه چندتا سوال خانومي...
اين كيسه هاي كشت رو ميشه توي باغچه هم استفاده كرد...منظورم فضاي باز هست...؟
سوال ديگه اينكه در برابر آفات و حشرات چطورن...؟
بعد رشد گياه درونشون خوب هست ؟ كيفيت داره؟
بعد اينكه شما چه قيمتي تهيه كردي ؟