نتایح جستجو

  1. zeinab68

    فرآوری سرامیک ها ( جزوه ی کامل )

    برای مثال رولر با قطر 1.4 متر برای سنگ هایی با قطر متوسط 2.6 سانتی متر مناسب است و محصول دارای قطر 0.43 سانتی متر است. در نتیجه این روش دارای محدودیت هایی از لحاظ اندازه ی خوراک و اندازه ی رولرها است که یک عیب محسوب می گردد. اگر بر روی غلطک ها شیار ایجاد کنیم، ضریب اصطکاک را بالا می بریم و...
  2. zeinab68

    فرآوری سرامیک ها ( جزوه ی کامل )

    سنگ شکن های ثانویه: Grinders: (a) hammer mill, (b) plate mill 1- فکی کوچک. 2- ضربه ای کوچکتر: در این سنگ شکن ها چون کوچکترند علاوه بر اینکه ضربه می زند در قسمت پایین نیز به علت اصطکاک بین فک ها و سطح زیرین خردایش بیشتری صورت می گیرد. 3- ژیراتوری ( دو استوانه ی درون هم و غیر هم محور با ضریب...
  3. zeinab68

    فرآوری سرامیک ها ( جزوه ی کامل )

    پروسه ی مدار باز (Open Circuit): Feed ← Primary Crusher ← الک کردن (screen) ← اگر کوچکتر از اندازه ی غربال باشد رد شده و مورد تائید می گردد. در غیر این صورت اگر بزرگتر از اندازه ی غربال باشد دوباره باید خرد شود پس وارد Secondery Crusher می شود و بعد از خرد شدن ثانویه به صورت محصول وارد می شود و...
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    دیدمت دیدمت دوس جونی . فک کردم بزرگتر باشی . فنچیییییی :redface: چن سالته ؟
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    جدیییییی . الان میرم ببینم.
  6. zeinab68

    فرآوری سرامیک ها ( جزوه ی کامل )

    مقایسه ی سه نوع سنگ شکن: مدت زمانی که کار مفید در سنگ شکن انجام می شود، در ژیراتوری از دو نوع دیگر بیشتر است. سنگ شکن فکی فقط در زمان ضربه زدن کار مفید انجام می دهد و چکشی هم در هنگام ضزبه زدن کار مفید انجام می انجام می دهد اما در ژیراتوری همواره کار مفید انجام می شود و در ژیراتوری دائماَ کار...
  7. zeinab68

    فرآوری سرامیک ها ( جزوه ی کامل )

    سنگ شکن های ژیراتوری (Vibrating or cone crushers): در بعضی مدل ها علاوه بر گردش مخروط، مخروط بالا پایین هم می رود (توسط حرکت لنگ) Size reduction: 1.5 m - 20 cm; production rate:1500 با ورود مواد، مواد اولیه به چکش هایی که روی یک چرخ بزگ قرار دارد برخورد می کند و با شتاب به دیواره برخورد...
  8. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    چون راحت تره یا اینکه تکراری و روتین نیست ؟
  9. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    آفریییییین . اهدافت عالیههههه . موفق باشی ;)
  10. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    سلام . خوش اومدید .
  11. zeinab68

    ......... *** دیدار حضوری 3 - نمایشگاه نانو *** ...........

    باز من قراره نیام میخواید سیرینی بگیرید :cry: پس من چی؟ آقا قبول نیست .
  12. zeinab68

    بچه های قزوین بابام جان بیاین داخل .

    سلام من بیددددددم
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بلهههههه بلهههههههههه . نقاشی کشیدیییم . :biggrin: ( بابا شاه )
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نانو که خیلییییی بی مرامه قرار بود عکس بذاری . چنا نذاشتی . من می خوام ببینمت . دارم میمیرم از کنجکاوی :redface:
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :biggrin::biggrin: نه اتفاقا من خیلی هم مثبت فکر می کنم . آره ولش کن . فک کنم خودمم نفهمیدم چی نوشتم تو امضام :biggrin:
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نهههههههههههههه . اویزونم نکن . گناه دارم من :cry: من مسخره نکردم . فقط یاد این افتادم یوهو . نیمیدونم چنا
  17. zeinab68

    شلام شلام . نه امروز که صندلی داغ من نیس . واسه من 2 هفته دیگست

    شلام شلام . نه امروز که صندلی داغ من نیس . واسه من 2 هفته دیگست
  18. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خوب میبینم که هیشکی نیس منم وقته خوابمه دارم چرتو پرت میگم . برم بخوابم بهتره . شب بخیر خرزو خان.
  19. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نمی دونم چرا یاد اون جمله رویه آینه هایه ماشین افتادم " اجسام از انچه در آینه میبینیم به ما نزدیک ترند "
  20. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نه دیگه . خدا از هر کسی به ما نزدیکر نیست . خدا به همه یکسان نزدیکه . من خودم مخصوصا این جمله رو روان و سلیس نذاشتم که یه کم به عمقش فکر بشه. مخسی از توجهت . من که کمتر پیش میاد امضایه کسی رو بخونم .
بالا