نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    فک کنم دیشب هم چشمم خسته بود هم قلبم خسته هم جشمم خسته و مریض آلود .
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من دیشب تب خیلی شدیدی داشتم . سرما خوردم . اصلا یادم نمیاد چرا اینارو نوشتم . نمی دونم چی خوندم اینقدر عصبانی شده بودم!!!!!!!!11
  3. zeinab68

    ......... *** دیدار حضوری 3 - نمایشگاه نانو *** ...........

    ممنونم . میدونم خیلی هم کار داشتی . می دونم :smile: ما که توقعی نداریم . همون قدر هم که اومدی شما شرمنده کردی .
  4. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    اگه همکارش خانوم باشه بازم بوسه از پیشونیش بر میداره ؟ :biggrin:
  5. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    :mad::mad::mad::mad::mad: ازین حرفا نزن خوشم نمیاد . مدیر فقط خودتی .
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    عزیزم سوالت رو اینجا مطرح کنی بهتره . http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/32954-حل-مشکلات-علمی-دانشجویان-رشته-ی-مواد-و-متالورژی
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بچه ها حس می کنم بین بچه هایه اینجا دوری افتاده . شایدم بیشتر از همه بین خودم و بقیه . چرا همش با هم کل کل داریم . اصلا من یه مدت دیگه اینجا نمیام .
  8. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    :surprised::surprised::surprised: کسی نیازی به تعریف یا تکذیب تو نداره که پر رو بشه . ما خودمون میدونیم بهترین رشته ی دنیا رو داریم . واسه من که آیندش خیلی خوب بوده تا الان . کم کم دارم میرم سر کار . با حقوق خوب . دیپه چی می خوای ؟:que:
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    . مبارک باشه . از این ایرانسل آبی گرم نمیشه
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    مخسیییی . آماری هم اگه د ربیارن امارم بد نیست . ولی در کل فامیلیم که اینجا هست خیلی از بچه هایه یونی میشناسن . دیگه کم کم داشت دردسر می شد .:redface:
  11. zeinab68

    ......... *** دیدار حضوری 3 - نمایشگاه نانو *** ...........

    همون آقا امیر نابغه . من که نیستم شیرینی بخورم ولی مثه اینکه قرار بود انگاری شما شیرینی بدی:smile:
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بچه ها من برم لا لا . 8 صبح کلاس دارم . شب همگی تون خوش . در پناه خدا . بای
  13. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    حالا خواستی بوگو بینیوسم اسمتو . نترس سخت سخت نمی پرسم.
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من وقتی شعرایه فروغ فرخزاد یا فریدون مشیری رو می خونم اکثر وقتا اشک می ریزم.
  15. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    می دونم که ازینا دوس نداری . پس بذا اسمتو بنویسم :redface:
  16. zeinab68

    درخواست تغيير نام كاربري

    ممنون از تغییرتون.
  17. zeinab68

    درخواست تغيير نام كاربري

    افسون جان واسه من طبقه قانونه .
بالا