اوهوم :redface:
جمله ی خودمه . اتفاقا این امضام خیلی وقتا جنجال بر انگیزه و خیلیا راجع بهش باهام تو باشگاه بحث کردن .
خوب خدا گفته من از رگ گردن بهتون نردیک ترم . یعنی هیچ فاصله ای با ما نداره . پس عدالته محضه که با همه یه فاصله داره . اما ما ها به قدری که خدا رو دوس داریم می توننیم بهش نزدیک...