نتایح جستجو

  1. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    2 ) metallurgism 3) REZAB 4( zeinabmoradi 5 ) nano.gemini 6) ghazalee
  2. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    صندلی داغ یه هفته ی کامله . می نویسم اسمتو.:gol:
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    هوا خیلی سرده . من که تو تابستونم روم یه چی میندازم می خوابم از بس سرمایی هستم . یکی پسشته سرته . بپا . داره با اسلحه میاد . اسلحش صدا خفه کن داره .اون کی می تونه باشه یعنی ؟ نترس منم . با ازین تفنگ آب پاشا اومدم خیست کنم سرما بخوری : دی
  4. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    اسمتو بنویسم واسه صندلی داغ ؟
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خوب خدا رو شکر. ایشا اله همیشه سلامت باشی.
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آره خیلی خفنگ شده بود . من چن شب بود میومدم تو تاپیکم خوابم نمی برد . همش حس می کردم شب که میرم بخوابم یه جن کنارمه .
  7. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    فردا شب ساعت 12 :redface: ممنونم ازت که به همه ی سوالا صادقانه جواب می دی.
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    روزبه حالت خوب شد ؟ سرما خوردگیتو می گم.
  9. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    اخ آخ راس میگی . همش صدایه آب میاد.
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اوهوم همونی که به منو خانوادم توهین کرد . نه تنها به من بلکه به بقیه ی اعضا و قران هم توهین کرد . اخراج شد . به همه می گفت روانی در حالی که خودش ...
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خیلییییییییی واقعا . حالا وایسا یهو گرم میشه . پارسال آفتاب بود هوا . داشت تگرگ هم میبارید تو افتاب :surprised:
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    مثه تاپیکه جن که توش چه جنجالی بر پا شد و یه اخراجی هم داد :biggrin: یادته . تو عمرم یه تاپیکه خوب زدم اونم یه اخراجی داد :razz:
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام چطوری؟ خدا نکنه . الان بهترم . دیروز رفتیم نمایشگاه . بعد اونکه اومدم خونه چشمت روز بد نبینه دیدم گلوم در میکنه . تا شب تبی کردم که داشتم اتیش می گرفتم . امروزم همش تب داشتم . ولی بهترم .:gol: ممنونم آره سرمایه قزوین خیلی زیاد شده .
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    تالار آزاد بری محتاط میشیا . من یه مدت معتادش شده بودم:biggrin:
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    الان بهترم . تبم کم شده هنوز تب دارم . ولی در کل بهترم. ممنون:gol:
  16. zeinab68

    فلزات دیرگداز

    جزوه ی دیر گدازمو دیدم چیزی توش راجع به فلزات ننوشته بود متاسفانه . همین قدر اطلاعات داشتم .
  17. zeinab68

    فلزات دیرگداز

    چه موادی می توانند به عنوان مقاومت الکتریکی در کوره ها استفاده شوند ؟ ارزان ترین ماده فلز است . فلز چکش خوار است و به راحتی مفتول می شود . مقاومت الکتریکی و پایداری حرارتی مناسب دارد . همچنین مقاومت به پیر شده دارد و به این سبب بهترین ماده برای تولید کقاومت الکتریکی است . آلیاژ نیکروم nichrom...
  18. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بچه ها . من چرا اینقدر زود قاطی می کنم جدیدن . قبلنا اینجوری نبودم .....
  19. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    آواتاره تو رو دیدم داغ کردم :biggrin: من به رشتم حساسم . یکی بهش توهین کنه انگار به ناموسم توهین کرده . :surprised::surprised: من غیرتی ام :surprised::surprised::surprised:
  20. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    تو قزوین کارش زیاده عزیزم . تا دلت بخواد کار ریخته . مطمئن باش . تهرانم کار هست . البته نه به اندازه ی قزوین.
بالا