نتایح جستجو

  1. zeinab68

    سلام آقا رضا خوبی ؟ الان نوبت صندلی داغ metallugism هست . اما ایشوم خبری ازش نیست . خواستم بدونم...

    سلام آقا رضا خوبی ؟ الان نوبت صندلی داغ metallugism هست . اما ایشوم خبری ازش نیست . خواستم بدونم شما اماده ای تا از فردا تاپیکه صندلی داغت راه بیفته ؟
  2. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    metallurgism اعلام آمادگی کن می خوام تاپیکتو بزنم .
  3. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    نیا تو
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    كــوچـــه بي تو، مهتاب‌شبي، باز از آن كوچه گذشتم، همه تن چشم شدم، خيره به دنبال تو گشتم، شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق ديوانه كه بودم. :cry: در نهانخانة جانم، گل ياد تو، درخشيد باغ صد خاطره خنديد، عطر صد خاطره پيچيد: يادم آم كه شبي باهم از آن كوچه گذشتيم پر...
  5. zeinab68

    فلزات دیرگداز

    خواهش می کنم .
  6. zeinab68

    سلام برفک جونی . نه واسه من 2 هفته دیگست . قبل من 2 نفر دیگه تو نوبتن .[IMG]

    سلام برفک جونی . نه واسه من 2 هفته دیگست . قبل من 2 نفر دیگه تو نوبتن .[IMG]
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    شب بخیر . در ها رو رضا قفل کرده . الان از پنجره اومدیم تو.
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    واااااااا . من منظورم این بود که خانومه . یعنی خانوم گل . خوف . منظ.رم مذکر مونث نبود : دی
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من امروز همین کارو کردم . البته مریض بودم وگرنه عمرا مامانم بذاره این همه بخوابم .
  10. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    نه نوبتو رعایت کنیم بهتره . بنویس جایی یادت نره . خدا به دادم برسه :confused:
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من واسه این یه راه حل دارم . شبا با کاپشن می خوابم . صبح که بیدار می شم از زیر پتو با کاپشن میام بیرون . که سردم نشه .
  12. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    صد ها گل تقدیم شما به سپاس این همت مضاعف.
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    لاغر . خانوم . قد متوسط رو به بلند .
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    زیاد تلاش نکنم تو سرما بخور نیستی انگاری. با آب ریختنم حل نمیشه.
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چه قدر گرمایی هستی پس .
  16. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    اخشال نداره . یه هفته شده بود ؟
  17. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    خوب چون همه ی یچه ها هر روز نمیان اینجا گذاشتیم یه هفته که همه سوالاشونو بپرسن.
بالا