نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. [IMG]

    [IMG]
  3. ممنون واسه ی عکسای خوشملت!!!!!!!!!!

    ممنون واسه ی عکسای خوشملت!!!!!!!!!!
  4. نفر قبلیت امضای برتر شرکت کنه بهتره یا آواتار؟؟؟؟؟

    امضاش حداقل از آواتارش بهتره!!!!!!!!!!!! عزیز زیادی بالا نری که یدفعه از اونجا به کله بیای پایین!!!
  5. چه کسی رو

    باشه عزیز دعوا که نداریم!!!! ولی من ندیدم که بگه!!!!!!!!!!!!!:D:biggrin:
  6. تاپیک دخترونه

    خیلی خوشمل بودن!!!!!!!!!تشکر دوستی!
  7. آدم ها همه فقط می پندارند که زنده اند...!!

    من خودم گاهی خیلی خوبم!!!!!!!!!خیلی خوب گاهی هم: زنده اینگونه به غم خفته ام در تابوت، حرفها دارم در دل میگزم لب به سکوت.....!!!
  8. چه کسی رو

    اگه راست میگی خودت یکی رو بگو!!!!!!!!
  9. [IMG]

    [IMG]
  10. سلام ]قای آذر!!خوبین؟؟ چرا عکس خودتونو برداشتین؟؟

    سلام ]قای آذر!!خوبین؟؟ چرا عکس خودتونو برداشتین؟؟
  11. چند ثانيه قبل از مرگ!!!!

    اینم واسه ی اونایی که خیلی دلتنگن.....مث من!!! دوباره آسمان این دل ابری شده . دوباره این چشمهای خسته بارانی شده . دوباره دلم گرفته است و شعر دلتنگی را برای این دل میخوانم. میخوانم و اشک میریزم ، آنقدر اشک میریزم تا این اشکها تبدیل به گریه شوند. در گوشه ای ، تنهای تنها و خسته از این دنیا ...
  12. ترشیدگی خانمها در تاریخ !!!!!!(طنز)

    آقا sepehradمطلب با نمکی بود ولی نمکش زیادی بووووووود!! دفعه ی دیگه مطلب خواستین بذارین سعی کنید نمکش کمتر باشه که شوریش بقیه رو اذیت نکنه!!تا بتونن همه لذت ببرن،هرچند بازم بگم من از متن بدم نیومد!!کمابیش واسه خنده جالب بود......... با تشکر
  13. خانمها چه حسی به مردان کچل دارند؟

    نه دیگه این جوریا هم نیست!!!بیخود شلوغش نکن!!...... ولی درمورد این موضوع بگم:برا من همچین چیز عجیب غریب نیست وهیچ حسی ندارم به مردای کچل(البته ناگفته نمونه کچلی در چه حد باشه!!!)؟
  14. آقا حامد ممنون که درخواست دوستیمو پذیرفتین.

    آقا حامد ممنون که درخواست دوستیمو پذیرفتین.
  15. و اصلا ازش بی خبری!!!!!!!!!!!!!!!چرا خودت حال از رفقات نمی گیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باور کن چند...

    و اصلا ازش بی خبری!!!!!!!!!!!!!!!چرا خودت حال از رفقات نمی گیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باور کن چند بار رفتم بیرون هر بار یادم میره شارژ بسونم(!!!)!!پیریو هزار........
  16. اون پسر شجاع بود شنیده بودیم پسر راستگو نشنیده بودم!!الان دیدم!! واقعا حالا راستگو هم...

    اون پسر شجاع بود شنیده بودیم پسر راستگو نشنیده بودم!!الان دیدم!! واقعا حالا راستگو هم هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  17. سلام عزیز!!

    سلام عزیز!!
  18. به باشگاه خوش اومدی!!!من به عنوان اولین دوستت!!!

    به باشگاه خوش اومدی!!!من به عنوان اولین دوستت!!!
  19. اولا بگم دولتیه!!!!!ولیعصر(عج) اهل کجایی؟؟شما کجا میری؟؟؟

    اولا بگم دولتیه!!!!!ولیعصر(عج) اهل کجایی؟؟شما کجا میری؟؟؟
  20. 5ترم بزرگی!!بزرگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    5ترم بزرگی!!بزرگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بالا