نتایح جستجو

  1. من هنوز باید برم ترم 3 کامپیوتر-نرمافزار میخونم!! نمیدونستم اینقد یزرگ...

    من هنوز باید برم ترم 3 کامپیوتر-نرمافزار میخونم!! نمیدونستم اینقد یزرگ شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:biggrin:
  2. باشه دوستی حتما!!! تو رشته ات چیه؟؟؟چی خوندی؟؟؟

    باشه دوستی حتما!!! تو رشته ات چیه؟؟؟چی خوندی؟؟؟
  3. نه یه مدت نرفتم!!آخه یه خرد سخت پسندم!!دنبال مطالب قشنگترم!!!تا چند روز دیگه آپ میکنم دوباره!!

    نه یه مدت نرفتم!!آخه یه خرد سخت پسندم!!دنبال مطالب قشنگترم!!!تا چند روز دیگه آپ میکنم دوباره!!
  4. سلام دوستی!!امیدوارم خوب باشی!!عیدت مبارک [IMG]

    سلام دوستی!!امیدوارم خوب باشی!!عیدت مبارک [IMG]
  5. یاد نمکنی دیگه!! حالا چه کارا میکنی؟؟

    یاد نمکنی دیگه!! حالا چه کارا میکنی؟؟
  6. سلام عزیزم خوبی؟؟نیستی 2روز !!!ایندفعه کجا رفتینو!!کی صدمه دیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هرحال امیدوارم هرجا...

    سلام عزیزم خوبی؟؟نیستی 2روز !!!ایندفعه کجا رفتینو!!کی صدمه دیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هرحال امیدوارم هرجا هستی سالمو وخوش باشی!! عیدتم مبارک باشه!! [IMG]
  7. سلام دوست خوبم!!!خوبی؟؟امیدوارم ماه پربرکتی رو پشت سر گذرونده باشی!!ایشالا هر روزت عید باشه...

    سلام دوست خوبم!!!خوبی؟؟امیدوارم ماه پربرکتی رو پشت سر گذرونده باشی!!ایشالا هر روزت عید باشه عزیزم!"عیدت مبارک گلم" [IMG]
  8. ممنون خوبم!!دارم برا دوستام پیام تبریک میذارم!! تو خوبی؟؟دلم واست تنگ شده رفیق بی معرفت!!

    ممنون خوبم!!دارم برا دوستام پیام تبریک میذارم!! تو خوبی؟؟دلم واست تنگ شده رفیق بی معرفت!!
  9. سلام آقا ساسان!!عیدتون مبارک باشه دوستی!! [IMG]

    سلام آقا ساسان!!عیدتون مبارک باشه دوستی!! [IMG]
  10. سلام آبجیه گلم!!خوفی؟؟عیدت مبارک باشه عزیزم!! [IMG]

    سلام آبجیه گلم!!خوفی؟؟عیدت مبارک باشه عزیزم!! [IMG]
  11. سلام آقای آذر!!امیدوارم خوب باشین!!عیدتونم مبارک! [IMG]

    سلام آقای آذر!!امیدوارم خوب باشین!!عیدتونم مبارک! [IMG]
  12. سلام آقای پرستار!خوبین؟؟نمیدونم نتایجتونو دادن یا نه!!امیدوارم قبول شده باشین!!خبری بده!! اومدم...

    سلام آقای پرستار!خوبین؟؟نمیدونم نتایجتونو دادن یا نه!!امیدوارم قبول شده باشین!!خبری بده!! اومدم عیدو بهت تبریک بگم!!
  13. سلام دوستی عیدت مبارکا باشه!!! [IMG]

    سلام دوستی عیدت مبارکا باشه!!! [IMG]
  14. سلام عیدتون مبارک!!امید وارم ماه خوبی رو پشت سر گذاشته باشین!! [IMG]

    سلام عیدتون مبارک!!امید وارم ماه خوبی رو پشت سر گذاشته باشین!! [IMG]
  15. سلام عیدتون مبارک باشه!!براتون آرزوی خوب خوب دارم! [IMG]

    سلام عیدتون مبارک باشه!!براتون آرزوی خوب خوب دارم! [IMG]
  16. خوش اومدین آقا سهراب!!بابت پیام وخبر کردنتون ممنون!! عیدتونم مبارک باشه!! [IMG]

    خوش اومدین آقا سهراب!!بابت پیام وخبر کردنتون ممنون!! عیدتونم مبارک باشه!! [IMG]
  17. سلام آقا کاظم!!ممنون واسه تبریک! امیدوارم شما هم تو این ماه تونسته باشین تمام خوبی ها رو جمع...

    سلام آقا کاظم!!ممنون واسه تبریک! امیدوارم شما هم تو این ماه تونسته باشین تمام خوبی ها رو جمع کنید!!"عیدتونم مبارک" [IMG]
  18. قربونت عزیز!!جان خودت شارژ تمومیده بودم!!فقط برا تک داشتم!!از مهتابم درحد تک خبر دارم!!همین...

    قربونت عزیز!!جان خودت شارژ تمومیده بودم!!فقط برا تک داشتم!!از مهتابم درحد تک خبر دارم!!همین!! عید تو هم مبارک گلی جونم!:w23::w40:بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!!:heart::heart:
  19. آرش جان ممنون!!عید شما هم مبارکا باشد!!;)

    آرش جان ممنون!!عید شما هم مبارکا باشد!!;)
  20. سلام بر شما محسن جان گل!! من خوبم،امیدوارم شما هم خوب باشید!! عید شما هم مبارک

    سلام بر شما محسن جان گل!! من خوبم،امیدوارم شما هم خوب باشید!! عید شما هم مبارک
بالا