نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    منم ديگه برم راستي سما جان ممنون از داستان هاي قشنگت شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببنيد يا حق
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    قابلي نداشت شبت خوش خواباي خوب خوب ببني
  3. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    دفعه اخري باشه كه مي گي من خ ري د ني نيس تم اگه بابام بفهمه مي يام اينجا بين يه همچين رفيقاي نابابي ديگه نمي زاره بيام برو ترك كن من يه كلينيك توپ مي شناسم شبت خوش هم دانشگاهي خواباي خوب خوب ببني
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببني
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خواهش مي كنم شبت خوش خواباي خوب خوب ببني خواهش مي كنم اره جــــــــــــــــــون خودت قبلا ديده بودي شبت خوش خواباي خوب خوب ببني
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    :mad::mad:گفتم كه من خريدني نيستم كه بخواي روم قيمت بزاري:mad::mad: اون سيگارت خاموش كن همرو خفه كردي عين كارخونه فقط فقط دود توليد مي كنه
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اين يه نامه عاشقانه لطفا نظرتونو در موردش بگيد علاقه و محبت شدیدی که سابقا به تو ابراز می کردم دروغ و بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو روز به روز بیشتر میشود و هرچه تو را بیشتر می شناسم به دورویی و دورنگی تو بیشتر پی می برم و این احساس در قلبم جای می گیرد که بالاخره باید از هم جدا...
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    من كلا خريدني نيستم :mad: اينو يادت باشه:mad: هرچي گفتم واقعيت بود:redface:
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بچه ها اگه موافق باشيد من يه داستان كه نه يه نامه عاشقانه ي زيبا است بزارم كم كم برم
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بابت شعر ممنون شبت خوش خواباي خوب خوب ببني
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ولي ميگم خدايي هيچ عكسي به اواتار محمد صادق نمي رسه مي دونين كيه به نظر من اعجوبه هنر بازيگر و ورزش است سينما تا سالها از اين مورد به خودش نمي بينه محمد صادق واقعا ممنونم كه اين عكس گذاشتي منو يادش مي ندازي اخه من خيلي با بازيگريش حال مي كنم
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نسيم خانم خوبي؟ به به نسيم عزيز چرا كسي رو نمي شناسي
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ترك براي چي مگه اينجا معتاد است:razz: خدا رو شكر من كه نيستم :biggrin:
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بگو علي جان منتظريم
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام معصومه خانم خوبي؟ ممنون ارامش خانم شب شما هم بخير
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام حميد جان خوبي؟ به به علي داداش خودم خوبي؟ شبت خوش خواباي خوب خوب ببني سلام سما خانم شب شما هم بخير خوبي؟
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    با من بودي اگه با من بودي ممنون داداش شما چه طوري؟ ممنون سكرت خانم اره اين ارور شده جزئي از باشگاه بايد بهش عادت كرد
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به همه دوستان گلم خوبید؟
  19. C

    هشت اصل برای یک زندگی بیست

    هشت اصل برای یک زندگی بیست 1- صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید. قول می دهم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد. 2- در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر...
بالا