نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    مشاعرۀ سنّتی

    میان عاشق و معشوق هیچ حایل نیست تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
  2. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    دو هفته؟ تبریک میگم. :smile:کجا قبول شدین؟
  3. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    من یه دور همه ی درسامو خوندم غیر از ایستایی.چون میدونم سر کنکور نمیتونم تستاشو بزنم. برای دروس اختصاصی کتاب محمد یگانه رو خوندم. ادبیات کتاب علی اکبر ابراهیمی. معارف و زبان رو از روی همون کتابای دانشگام خوندم. بعد از امتحانای این ترم هم میشینم دوره میکنم. شماهم موفق باشین.:gol:
  4. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    من بگم؟من بگم؟چیکار میخواسم بکنم؟:w20: آها میخوام 3 هفته رو بشینم کل درسامو دوره کنم:book: هفته ی آخر هم تست بزنم و رفع اشکال کنم:w11:
  5. سایه خانم

    مشاعرۀ سنّتی

    یار مردان خدا باش که در کشتی نوح ... هست خاکی که به آبی نخرد طوفان را
  6. سایه خانم

    مشاعرۀ سنّتی

    روزگاریست که سودای بتان دین من است غم این کار نشاط دل غمگین من است دیدن روی تو را دیده جان بین باید وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
  7. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    خیلی ها فقط ماه آخرو خوندن رتبشون خیلی خوب شده.
  8. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام من هم خیلی دوست دارم تهران قبول بشم، تحقیق کردم شاید بشه شریعتی قبول شد:gol:
  9. سایه خانم

    شوخی تصویری با معماران!

    جلل خالق خیلی شبیــــــــــــــهن
  10. سایه خانم

    سلام البته شهاب دانش دانشگاه متوسطی نیست. میشه گفت یکی از بهترین غیر انتفاعی هاست

    سلام البته شهاب دانش دانشگاه متوسطی نیست. میشه گفت یکی از بهترین غیر انتفاعی هاست
  11. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    سلام به نظرتون کتاب محمد یگانه کافیه؟ چون من وقت نکردم غیر از این کتاب، کتاب دیگه ای رو بخونم .واسه همین نگرانم.:(
  12. سایه خانم

    مشاوره انتخاب شهر کنکور کاردانی به کارشناسی 89

    سلام. بچه ها سوال . اول اینکه محقق اردبیلی بالاتره یا دانشگاه زنجان؟ دوم اینکه هرکدوم تا چه رتبه ای میگیرن؟ ممنون میشم کمک کنین:gol:
  13. سایه خانم

    سلام عزیزم، خوبی؟ از پستت فهمیدم کنکوری هستی. چه کتابایی رو میخونی؟

    سلام عزیزم، خوبی؟ از پستت فهمیدم کنکوری هستی. چه کتابایی رو میخونی؟
  14. سایه خانم

    مشاعرۀ سنّتی

    ديدي اي دل که غم عشق دگربار چه کرد آه از آن مست که با مردم هشيار چه کرد
  15. سایه خانم

    مشاوره انتخاب شهر کنکور کاردانی به کارشناسی 90

    سلام دوستان. میخواستم بدونم تربیت دبیر شهید رجایی مثل تربیت معلم های جاهای دیگس؟شرایطش چجوریاس؟ و اینکه دانشگاه میراث شرایطش چیه؟ اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم کمک کنه
  16. سایه خانم

    ممنون.سال نو شما هم مبارک.

    ممنون.سال نو شما هم مبارک.
  17. سایه خانم

    ممنون بابت نظرهایی که درمورد عکسهای البومم دادی. نظرهات جالب بود . مخلصم:w08:

    ممنون بابت نظرهایی که درمورد عکسهای البومم دادی. نظرهات جالب بود . مخلصم:w08:
  18. سایه خانم

    مرسی منم تبریک میگم اما من اراک نمیرم. ایشالا میخونم واسه سال بعد

    مرسی منم تبریک میگم اما من اراک نمیرم. ایشالا میخونم واسه سال بعد
  19. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 91

    قدم به قدم تا مرداد 91
  20. سایه خانم

    مرسی از ادد

    مرسی از ادد
بالا