من یه دور همه ی درسامو خوندم غیر از ایستایی.چون میدونم سر کنکور نمیتونم تستاشو بزنم. برای دروس اختصاصی کتاب محمد یگانه رو خوندم. ادبیات کتاب علی اکبر ابراهیمی. معارف و زبان رو از روی همون کتابای دانشگام خوندم. بعد از امتحانای این ترم هم میشینم دوره میکنم.
شماهم موفق باشین.:gol: