نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    فوقش نتایج اعلام بشه با این ظرفیت قشنگ دانشگاها چه کنیم:que:
  2. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    راس میگیا الان یادم اومد منم ایستایی رو اصن نگاه نکردم.
  3. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    حکمت که آقای شیروی گفت نمیاره((:
  4. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    مرسی. ریاضی رو یه اشتباهی کردم که اصلا روشو نگاه ننداختم با اینکه وقت داشتم. مث اینکه آسون بوده. از این بابت خیلی پشیمونم. اما خوب بقیا درسا هم که مال همه سخت بوده. حالا ببینیم چی میشه.:)
  5. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    آهان بله متاسفانه اسم ایشونو نمیدونستم.
  6. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    آقا امید من این مطلبو از اطلاعیه ی سایت سنجش خوندم. فکر نمی کنم ربطی به امانت داشته باشه :cool:
  7. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    سازمان سنجش اعلام کرده بود 24 یا 25 مرداد درمورد انتخاب رشته و زمان اعلام نتایج اطلاعیه میده. حالا ببینیم چی میشه. امید به خدا
  8. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    دوستان نتایج اولیه این هفته میاد یا هفته ی بعد؟ دور از جونتون سازمان سنجش چرا کنکوریای کاردانی به کارشناسی رو داخل آدم حساب نمیکنه؟ نه خبری نه چیزی:mad:
  9. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    ناز معمار جان منم یادم نمیاد. اصن نمی فهمم اینا چی میگن:eek:
  10. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    الان که سوالارو میبینم ادبیات خیلی آسونتر از معارف بوده. بچه ها خواهشن هرکی جواب سوالات اختصاصی رو پیدا کرد در اولین فرصت بزاره اینجا. ممنون میشم
  11. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    منم حرصم گرفته چرا ایستایی نخوندم.به نظر سوال هاش آسون میومد:(از کجا میدونی درست زدی مبانی رو؟
  12. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    فن ساختمان نسبت به سال های قبل سخت تر بود
  13. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    وای فن ساختمانش چقــــدر سخت بود. :mad:
  14. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    بچه ها من تستای 87 و 88 رو زدم خیلی آسون بود اما تستای 89 یخورده سخت بود. استرس دارم .مال شماهم سخت بوده؟
  15. سایه خانم

    نه عزیزم. مشغولم. فردا کنکور دارم دعا کن:(

    نه عزیزم. مشغولم. فردا کنکور دارم دعا کن:(
  16. سایه خانم

    متشکرم. بسیـــــــار عالی

    متشکرم. بسیـــــــار عالی
  17. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    بله حق با شماس.
  18. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    قربونت خواهش میکنم
  19. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    عزیزم یه نفرو میشناختم هیچی نخوند شد 4000 پس لابد 3000 یعنی اینکه خیلی کم خونده دیگه:w20:
  20. سایه خانم

    :w20: باشه عیب نداره. :surprised:

    :w20: باشه عیب نداره. :surprised:
بالا