واقعا من نمیدونم چی بگم پرسپولیس حتی شانس هم نداره ...یه بازی رو هم که خوب بازی میکنه با بدشانسی نتیجه نمیگیره ..امروز بهتر بازی کردن ولی بازم امتیاز از دست دادن پنالتی گل نشد و یه پنالتی 100 درصد هم جناب داور بین المللی نگرفت ...الان یه مصاحبه از نصیرزاده خوندم گفته تعجب میکنم فغانی چرا خطا روی...